expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

PRUNMAX3

PRUNMAX3 FORMULA KOMBINASI TERBAIK UNTUK KESIHATAN DAN KECANTIKAN DARI LUAR DAN DALAM TUBUH ANDA

Prunmax3 merupakan produk kombinasi buah-buah yang terpilih bersama madu asli, dikenal pasti oleh pakar-pakar kesihatan di dunia, ramuan yang ada pada Prunmax3 itu cukup dominin kaya dengan khasiat semulajadi, menghasilkan formula terbaik, berkesan dan sesuai untuk kesihatan, kecantikan dari dalaman dan luaran tubuh manusia untuk semua pringkat umur.

MAKLUMAT PRODUK:
Produk: PRUNMAX3
Buatan: MALAYSIA
Kelulusan: KKM, HALAL, GMP
Isipadu: CECAIR
Size: 15 Sachets x 30 Gram
Harga 1 Kotak: RM170.00
Caj pos: RM8.00 KE SEMENANJUNG MALAYSIA
Caj pos: RM15.00 KE SABAH DAN SARAWAK
Caj pos: RM70.00 KE SINGAPORE
Caj pos: RM90 KE BRUNEI



RAMUAN PRUNMAX3:
1. Prune
2. Acerola
3. Pomegranate
4. Garcinia Cambogia
5. Ekstra Citrus
6. Madu Asli


APAKAH MANFAAT DAN KHASIAT FORMULA PRUNMAX3:
1. Mengelakkan Penyakit Kardiovaskular (Jantung) & Penyakit Kronik

2. Mengurangkan tahap kolesterol

3. Meningkatkan Kekuatan Tulang dan Mengurangkan Risiko Osteoporosis

4. Sumber Utama untuk Vitamin K & Beta Carotene

5. Mengelakkan Diabetes & Obesiti

6. Pembentukan dan Penyelenggaraan Kolagen

7. Mengekalkan Kesihatan Kulit

8. Mengekalkan Kesihatan Penghadaman

9. Mengekalkan dan Meningkatkan Sistem Imuniti Badan

10. Mengekalkan Kesihatan Mata

11. Mencegah Kanser

12. Mencegah Penyakit Saraf Otot

13. Mengekalkan Kesihatan Tulang

14. Mengekalkan Kesihatan Jantung dan Paru-paru

15. Mengurangkan kolesterol jahat

16. Mengurangkan risiko arthritis

17. Melindungi hati dan buah pinggang

18. Mampu menggalakkan pembakaran lemak, mengurangkan selera makan, dan menghalang enzim yang boleh membuat tisu lemak di dalam badan

19. Mengandungi Vitamin K & Beta Karoten yang hebat memerangi faktor penuaan dengan mengembalikan kekuatan tulang serta melancarkan peredaran darah

20. Mengandungi Vitamin C membantu meneutralkan radikal bebas, tetapi juga boleh memperbaiki kerosakan DNA di dalam tubuh dan juga dapat membantu kulit tubuh dalam proses penyembuhan luka.

21. Mengandungi sumber tenaga yang membantu badan menghasilkan tenaga tambahan supaya anda sentiasa kelihatan segar dan bersesuaian semasa bergerak.

22. Mengandung Kologen adalah kunci utama untuk menghasilkan kolagen di dalam tubuh sebagai sumber protein yang boleh menjadi kulit yang sihat dan kencang, sehingga tidak mudah melumpuhkan atau penuaan dengan cepat.

23. Menjaga Kesihatan Kulit, dengan adanya Kolagen yang dihasilkan oleh buah Acerola boleh menggabungkan dengan elastin untuk mengekalkan kulit yang sihat. Yang mana, gabungan itu dapat menghasilkan keanjalan, kekuatan, dan kelenturan pada kulit. Di samping itu, kandungan vitamin C dalam buah acerola juga boleh mencerahkan kulit dengan menyebarkan pigmen lebih merata.

24. Membantu memudahkan sistem pencernaan dan metabolisme badan supaya apabila sistem pencernaan licin, maka dengan kata lain, kesihatan pencernaan dikekalkan. Di samping itu, kandungan gentian juga dikenali untuk mengelakkan sembelit disebabkan pencernaan dan metabolisme yang tidak baik.

25. Mengekalkan dan memperbaiki sistem imun badan supaya tubuh akan semakin kebal dari pelbagai serangan penyakit, terutamanya penyakit yang mudah ditularkan kerana virus atau bakteria seperti selesema.

26. Pomegranate boleh menghalang dan melambatkan penyakit Alzheimer. Di studio, tikus dibesarkan untuk membina penyakit Alzheimer diberikan jus buah delima. Mereka mengumpul plak amiloid yang kurang dan melakukan tugas mental yang lebih baik

27. Berupaya memulihkan sistem kardiovaskular, risiko penyakit jantung, strok dan kolestrol tinggi serta mengawal diabetis, meningkatkan sistem imunisasi badan serta melegakan penyakit sendi. Mengandungi bahan ohytonutrient yang boleh melambatkan proses pengoksidaan kolestrol yang tidak baik iaitu satu proses yang berperanan dalam pertumbuhan penyakit jantung.

28. Sel Stem buah mampu memberi kesan positif kepada manusia kerana ia berupaya memperbaiki tisu dan sel dalam badan di samping menggalakkan penghasilan sel baru.

29. Mengandungi sel tisu Malus PhytoCellTec Domestica pada sel stem pokoknya untuk membantu melindungi sel induk kulit manusia daripada unsur yang boleh merosakkan kulit seperti sinaran ultra ungu (UV).

30. Bertindak mencantikkan kulit, sekaligus mengatasi masalah penuaan.

31. Mengandungi kandungan vitamin C yang tinggi dan berupaya menggalakkan pembentukan gigi, tulang, tisu bawah kulit dan rawan yang sihat serta penghasilan kolagen secara semulajadi.

32. Berkesan mengembalikan keremajaan kulit dan menggalakkan pertumbuhan sel premium kulit yang menjadi sumber utama untuk membaiki epidermis iaitu lapisan luar di samping menggalakkan pembentukan pigmen kulit.


CARA GUNA PRUMAX3:
Gunting atau koyakkan Sachet Prunmax3 dan minum, dicadangkan 2 Kali sehari 1 sebelah siang dan 1 sebelah malam


SYARAT PENYIMPANAN
Simpan di tempat kering yang sejuk, Elakkan langsung daripada cahaya matahari


BAHAGIAN PEMBELIAN


Buat pesanan sekarang, pilih kaedah pesanan. Menerusi Online tekan butang "BELI ONLINE SEKARANG" atau menerusi WhatsApp tekan butang "BELI MELALUI WHATSAPP" seperti di bawah:


INFO BERKAITAN FIRMAX3:

INFO BERKAITAN PRODUK RF3 WORLD:
  

  

  

INFO AHLI RF3 WORLD:

SEKIRANYA ADA SOALAN TENTANG KEAHLIAN RF3 WORLD, SILA HUBUNGI KAMI TEKAN WHATSAPP LINK DIBAWAH:

WhatsApp:
http://www.wasap.my/60105375779/InfoKeahlianRf3

E-mel:
jubetradecentre@gmail.com

Laman:
https://jtc2u.blogspot.com/

Facebook Page:
https://www.facebook.com/jtc2u